Feldolgozás

Megrendelése megérkezett hozzánk.

A megrendelés leadásakor a webáruház automatikus üzenetet küld a megrendelt termékekkel, illetve a kiszállítással kapcsolatban.

Ez annyit jelent, fogadtuk megrendelését és megkezdtük a megrendelés feldolgozását ” feldolgozás”  címszó alatt.

Ellenőrizzük a megrendelt termékeket és ezek megrendelési mennyiségét. Amennyiben valamely lényeges ok miatt nem tudjuk teljesíteni megrendelését ügyfélszogálatunk egyeztetést kezdeményez önnel  a megadott elérhetősége egyikén

Megrendelés feldolgozva

Megrendelése feldolgozásra került, melyet  2-4 munkanapon belül kiszállítunk a megrendelésben megadott címre.

Számlázás

A  megrendelése számlázásra került, csomagolását megkezdtük.

Kiszállítás alatt

Csomagját átadtuk a futárszolgálatnak másnap várható a kiszállítás.

Teljesítve

A futárszolgálat átadta a csomagot a megrendelőnek.

·         Utánvétes fizetés

A megrendelt termékeket futárszolgálattal juttatjuk el a megrendelőhöz, melyhez külső szolgáltatókat veszünk igénybe.

A megrendelés összegét a futárszolgálat munkatársának készpénzben van lehetőség kiegyenlíteni.

·         Banki utalás

Ezen fizetési formát elsősorban céges ügyfeleink veszik igénybe, de természetesen magányszemélyek is igényelhetik.

A megrendelést követően hivatalos díjbekérőt állítunk ki, melyet a megadott email címre küldünk ki, majd az összeg megérkezésekor 2-4 munkanapon belül várható a megrendelés kiszállítása.

Nem kell meg ilyedni az utalástól, egy egyszerű „QR” kóddal már az adatok beolvashatók illetve, ezen adatokat a legtöbb e-bank már kezelni tudja.

Szállítás cím

A megrendelési oldalon lehetősége van megadni a szállítási adatokat és külön –amennyiben eltér a számlázási adatokat- pár egyszerű lépésben

Téves adatot adtam meg.

Amennyiben bármely adatát, mely a megrendeléssel kapcsolatos tévesen adta meg keresse ügyfélszolgálatunkat valamely elérhetőségen, az adatok egyeztetése okán.

Sérült csomagolásban érkezett a termék.

Amennyiben bármilyen rendellenességet tapasztal a csomagoláson kérje a futárszolgáltató munkatársát a jegyzőkönyv felvételre, majd ezután ellenőrizze a csomagban található termékeket, mind minőségileg, mind mennyiségileg.

Nem tudom átvenni a csomagom nem leszek a megadott címen

Minden esetben amikor a futárszolgálat munkatársa nem találja önt a megadott címen értesítést hagy önnek, illetve másnap ismét  kísérletet  tesz a csomag kézbesítésre

Ha esetleg akadályba ütközik a kiszállítás, keresse  ügyfélszolgálatunk.

Más szállítási lehetőséget szeretnék választani.

Kérjük amennyiben más szállítási opciót szeretne keresse ügyfélszolgálatunk valamely elérhetőségén. 

Szállítási díjszabás az alábbiak szerint 

Utánvétes fizetés esetén a megrendelt termékeket 1990.-/max 40kg csomagsúlyig

Banki utalás esetén 1890.-/max 40kg csomagsúlyig

Expressz szállítás

Csomag súlytól és mérettől független (raklapos termékek is), 13 óráig leadott rendelésekre hétfőtől-csütörtökig munkanapokon.

Ügyfélszolgálat elérhetősége

email: hello{@}papirflotta.hu

telefon:+36306968843

Hétfőtől – Péntekig munkanapokon

img_1

Kereső

A keresőbe írja be milyen terméket, vagy termék csoportot keres

Termék hozzáadása a listámhoz
A termék bekerült az összehasonlításba

Oldalunkon sütiket, úgynevezett cookie-kat használunk szolgáltatásunk jobb működése érdekében